کد خبر:  4343 تاریخ انتشار: 08:57 - 1400/11/14 تعداد بازدید: 1651

برنامه زمانی ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد 1400

پذيرفته شدگان عزيز  تکمیل ظرفیت کارشناسي ارشد  سال 1400
صميمانه ترين شادباش هاي ما را به مناسبت قبولي تان در موسسه آموزش عالي سبز پذيرا باشيد. مديريت، كاركنان و اساتيد اين موسسه مقدمتان را به جمع صميمي خود گرامي مي دارند.

با توجه به همگیری بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی  ثبت نام موسسه به دو صورت حضوری و غیر حضوری می باشد. برنامه ثبت نام شما و مدارك مورد نياز براي ثبت نام به شرح ذيل مي باشد:

زمان ثبت نام حضوری :‌  دوشنبه      1400/11/18    و    پنجشنبه    1400/11/21   از ساعت    8:30       لغايت     14 

مدارك لازم جهت ثبت نام حضوری :
1- اصل يا گواهي دوره كارشناسي  (يا گواهي فراغت از تحصيل تا پايان بهمن 1400 ) ( آن دسته از پذيرفته شدگاني كه مقطع كارشناسي آنها به صورت ناپيوسته مي باشد مي بايست گواهي  مدرك كارداني و همچنين ريز نمرات تاييد شده مقطع كارداني را به همراه داشته باشند ) به همراه يك برگ كپي
2- ريز نمرات تاييد شده دوره كارشناسي به همراه يك برگ كپي
3- كپي شناسنامه از تمام صفحات و كارت ملي  (2 سري )  ( به همراه داشتن اصل مدارك الزامي مي باشد)
4- عكس 4*3 ( 3 قطعه ) پشت نويسي شده
5- داشتن كارت پايان خدمت سربازي يا معافيت و يا مدركي مبني بر معافيت تحصيلي براي برادران  به همراه يك برگ كپي


زمان ثبت نام غیر حضوری :‌ شنبه      1400/11/16    و   شنبه    1400/11/23  

مدارك لازم جهت ثبت نام غیر حضوری :
اسکن کلیه مدارک زیر :
1- اصل يا گواهي دوره كارشناسي  (يا گواهي فراغت از تحصيل تا پايان بهمن 1400 ) ( آن دسته از پذيرفته شدگاني كه مقطع كارشناسي آنها به صورت ناپيوسته مي باشد مي بايست گواهي  مدرك كارداني و همچنين ريز نمرات تاييد شده مقطع كارداني را نیز اسکن نمایند )  
2- ريز نمرات تاييد شده دوره كارشناسي
3- شناسنامه از تمام صفحات و كارت ملي   
4- عكس 4*3 ( 3 قطعه ) پشت نويسي شده
5- داشتن كارت پايان خدمت سربازي يا معافيت و يا مدركي مبني بر معافيت تحصيلي براي برادران  

مراحل ثبت نام غیر حضوری :
1-ارسال اسکن کلیه مدارک بالا به ایمیل info@sabz.ac.ir
2- واریز شهریه ثابت (مبلغ 12.500.000 ریال ) به حساب شماره 1730753354  نزد بانک ملت به نام موسسه آموزش عالی سبز و ارسال تصویر آن به ایمیل ذکر شده
3- تکمیل فرم های زیر و ارسال آن از طریق ایمیل داده شده.
فرم شماره 1     فرم شماره 2    فرم شماره3

4-دریافت تاییدیه ارسال مدارک و شماره دانشجویی از طریق شماره ثبت شده در ایمیل ارسالی به موسسه به منزله اتمام ثبت نام می باشد که حداکثر تا 25 بهمن برای ثبت نام کننده ارسال می گردد.
5- ارسال اصل و کپی کلیه مدارک به آدرس پستی آمل - خ امام رضا(ع)- بلوار شهید منفرد نیاکی - امیر 23  صندوق پستی 647 .  

لازم به ذکر است آن دسته از دانشجویان پسر که مشمول بوده و می بایست برای آنان معافیت تحصیلی درخواست گردد حداکثر تایک ماه فرصت دارند تا اقدام به تکمیل پرونده ساخا و ثبت در سامانه وظیفه عمومی و دریافت معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
 


***  کلیه کلاسهای درسی ترم جاری تا اطلاع ثانوی به صورت آنلاین بوده و در صورت رفع مشکل کرونا و تشکیل کلاسهای حضوری برنامه کلاسی کلیه دانشجویان ارشد روز پنج شنبه می باشد .

پذيرفته شدگان عزيز مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 43272969 - 011 و  09111128365 و 09022210343 تماس حاصل فرمايندو یا از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ و تلگرام به شماره 09012210343 پیام ارسال فرمایید.

اداره آموزش موسسه

فرم دریافت نظرات شما
نام شما: نشانی پست الکترونیک شما:
نظر شما:*
سوال:* 1 + 8 =